czwartek, 23 maja 2013

Rowerowo

Z okazji, że w końcu pokonałam lenia i udało mi się dotrzeć do miasta na rowerze. Nie lada wyprawa!
Post z dedykacją dla mojej rowerowo-zakręconej rodziny która wciąż się pytała kiedy tego dokonam.

No to jedziemy!

Jakieś 0,5km od domu, przekraczam most nad rzeką Oulujoki.

12km. +2km od domu do tego znaku+ok.1km z centrum do szkoły językowej do której zdążałam.

Mijam pola...

Dalej ścieżka wiedzie lasem.

Zwolnij Ela, zwolnij...

Typowe dla Finlandii: las, las, a w środku lasu dom. Mieszkalny, nie wypoczynkowy.

Jak to dopiero 3km...?

Przepraszam, do centrum miasta tędy?

A jednak. Poznaję okolicę i trasę poczciwej 61 (do tej pory droga wiodła inaczej). Tam po lewej z żółtą tabliczką to przystanek autobusowy.

Jak widać nie jestem osamotniona w swoich zmaganiach. Oulu to bardzo rowerowe miasto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz